Jak spędzamy czas z dziećmi w ciągu dnia

6.30 – 7.30
Zabawy dowolne wg zainteresowań, manipulacyjne, konstrukcyjne, tematyczne, dydaktyczne i inne. Integracja dzieci.












7.30 – 8.30
Indywidualne wspomaganie i korygowanie rozwoju (pozostałe dzieci – zabawy manipulacyjne i swobodne), 1 raz w tygodniu tenis w grupie najstarszej.












8.30 – 9.00
Śniadanie.












9.00 – 10.15
Zajęcia dydaktyczne organizowane przez nauczycieli. Dwa razy w tygodniu rytmika.












10.15 – 10.30
II śniadanie. Czynności higieniczne.












10.30 – 12.00
Spacery, zabawy sportowo-ruchowe w ogrodzie lub wyjście do Muzeum Miedzi, Galerii Sztuki, bibliotek, w razie niepogody – zabawy wg zainteresowań dzieci.












12.00 – 12.20
I danie obiadu.












12.20 – 14.00
Słuchanie bajki czytanej, zajęcia dodatkowe, zabawy w ogrodzie, obserwacje przyrodnicze, koncerty muzyczne, spektakle teatralne, (1 raz w miesiącu), gra w szachy – dzieci chętne, spacery, najmłodsza grupa – sen.












14.00 – 14.20
II danie, toaleta, czynności porządkowe.












14.20 – 15.30
Zabawy swobodne w sali lub w ogrodzie, zabawy relaksacyjne, wykonywanie różnych zadań.












15.30 – 16.30
Integracja z młodszymi kolegami, zabawy swobodne.
Zajęcia dodatkowe
Poniedziałek


Poniedziałek
Tańce w gr. I
9.00 – 10.00
Piłki w gr. II i III
10.00 – 11.30


Wtorek
Rytmika
9.00 – 10.30


Środa
Angielski
11.30 – 13.30
Tenis w gr. III
12.30 – 13.30
11.30 – 13.30
Tenis w gr. III
12.30 – 13.30


Czwartek
Szachy w gr. III
12.40 – 14.00
12.40 – 14.00


Piątek
Rytmika
9.00 – 10.30
Logopedia
12.00
9.00 – 10.30
Logopedia
12.00